نمای عالی از درهای گاراژ بخش تاج

 گاراژهای مقطعی امروزه یک گزینه مناسب برای هر سبک خانه هستند. در دریایی از شرکت‌های درب گاراژ که به دنبال کسب‌وکار شما هستند، درب‌های سکشنال تاج بر خلاف سایر شرکت‌های اورنج کانتی خدمات و انتخاب را ارائه می‌کنند.


گزینه های زیادی برای درب های گاراژ وجود دارد، اما درب های گاراژی سکشنال هر ظاهر دلخواه را چه از جنس چوب و چه از فولاد و با سهولت استفاده بیشتر ارائه می دهند.


مزیت تاج درب های مقطعی، توانایی آنها در به حداکثر رساندن فضا با نصب در قسمت پشتی دهانه است و می تواند مشتری به هر سبک معماری باشد. قسمت های متحرک یک درب رول آپ سکشنال محجوب هستند و فضای کمی را اشغال می کنند.


درب های کراون بیش از سی سال در این تجارت فعالیت دارند و در سبک های مختلفی از جمله درب های معاصر، توسکانی، صنایع دستی و مدیترانه ای تخصص دارند. این درهای زیبا با چوبی که با دقت انتخاب شده ساخته شده اند و با سخت افزارهای تزئینی تزئین شده اند تا جذابیت دنیای قدیمی را ایجاد کنند.قیمت آهن 


درهای معاصر ممکن است شامل قاب های شیشه ای یا مات با قاب چوبی باشند. سپس آنها را به هر رنگی که برای تطبیق یا تکمیل خانه لازم است تکمیل یا رنگ آمیزی می کنند.


درها همچنین می توانند برای جلوگیری از سرما یا گرما عایق بندی شوند، این ویژگی مفید برای گاراژهایی است که به عنوان اتاق های تفریحی یا بازی استفاده می شود. درهای فولادی از فولاد گالوانیزه برای مقاومت در برابر زنگ زدگی و سایر خوردگی ها ساخته شده اند.


درب های سکشنال چوبی به سبک توسکانی یا مدیترانه ای از چوب های سخت با دانه های زیبا ساخته می شوند و عملکردی مشابه درب های سکشن فولادی گاراژ دارند.


سکشن های چوبی فقط برای خانه هایی به سبک دنیای قدیم نیستند. طرح‌های مقطعی مینیمالیستی با پوشش‌های سدر به پایان رسیده یا الگوهای هندسی در کاج ظاهر سفارشی منحصر به فردی را برای هر خانه ایجاد می‌کند.

Post a Comment

Previous Post Next Post